✅ Bezoek van de knokploeg - Jennifer Egan (11-Sep) - ebook Downloaden

Bezoek van de knokploeg
Boektitel : Bezoek van de knokploeg
ISBN: Android (smartphone en tablet) | Kobo e-reader | Desktop (Mac en Windows) | iOS (smartphone en tablet) | Windows (smartphone en tablet) | Overige e-reader
Totaal Pagina's : EPUB met digitaal watermerk
Jaar : 11-Sep
Categorie : Literatuur & Romans, ,
Uitgever : Singel Uitgeverijen
Taal: Nederlands

Egan heeft een opmerkelijk boek geschreven. In een stoet van bizarre hyperactieve en interactieve mensen presenteert ze met humor een verhaal. Voorbeeld van bizar ; je neefje de smaak van goudschilfers in je koffie leren waarderen. In een zin : dit boek is de "Buddenbrooks"van 2011. En : je valt ervoor of je legt het na twee hoofdstukken weg. Knap is wel elk hoofdtuk is een apart verhaal en toch weer niet .Samenvatting/omschrijving van bol.com is adequaat.

Ik begon dit boek puur te lezen omdat het voor handen was en ik ooit online had gelezen dat het zo briljant was. Gelijk op pagina n kwam ik erachter dat dit echt niet mijn genre was. En gelijk vanaf pagina n was ik verkocht en kon ik niet stoppen met lezen. Ik ben een langzame lezer maar had het in drie dagen uit. Fantastisch geschreven. Het boek leest als een serie korte verhalen die samen een roman vormen over een groep mensen in de muziekbusiness. Ondanks het groot aantal hoofdpersonen en perspectieven weet Egan iedereen een eigen stem te geven en samenhang aan te brengen. Het enige minpunt is dat Egan soms teveel haar best doet om voor ieder hoofdstuk een andere vorm te vinden waardoor ik minstens twee hoofdstukken (n in de tweede persoon geschreven en n als artikel) gekunsteld aan vond doen.

Geschreven bij Bezoek van de knokploeg

Nu al een klassieker! In Bezoek van de knokploeg maken we kennis met platenproducer Bennie zijn vroegere punkvriend Scotty Sasha kleptomane en Bennies assistente knappe Alex Sashas date voor n nacht en vele anderen. Daar waar hun levens elkaar kruisen verwoordt Jennifer Egan met verve en humor de grote truc die de tijd met ons uithaalt in een roman over verleiding en verlies. Bezoek van de knokploeg is als een conceptalbum uit de jaren zeventig.

Recomended Book: