πŸ“š De poepdokter 1 - Gezond van mond tot kont - Nienke Tode-Gottenbos (mei 2016) - Boek Downloaden

De poepdokter 1 - Gezond van mond tot kont
Boektitel : De poepdokter 1 - Gezond van mond tot kont
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 192 pagina's
Jaar : mei 2016
Categorie : Voeding, Dieetkunde & Voeding,
Uitgever : Splint Media B.V.
Taal: Nederlands

Helaas heb ik niks kunnen uithalen uit dit boek. Veel dingen wist ik al uit andere gezondheidsboeken. Er zit veel basic informatie in zoals suiker en vet eten is slecht voor je eet veel groente eet geen gluten en zuivel wanneer je klachten hebt. Dat wist ik helaas al uit andere boeken. Vormgeving is trouwens wel top!

Informatief duidelijk en humoristische inhoud. Leest zo weg. Goede beschrijving van hoe onze spijsvertering werkt en hoe je daar het beste voor kunt zorgen. Vol goede tips.

Me al lange tijd verheugd op de komst van het boek want de blogs van De Groene Vrouw lees ik ook altijd met plezier. De preview in het KIIND-magazine gaf al een goede indruk van het boek: vol humor en toch interessanter dan een gemiddelde biologieles (die ik al wel erg interessant vond trouwens). Ik leen het boek nu graag aan iedereen in mijn omgeving uit en spam mijn man met wetenswaardigheden over zijn darmflora die ik uit het boek heb opgepikt (zijn koffiegebruik is al drastisch gedaald). Het enige nadeel is dat ik het lastig vind om kennis te negeren waardoor na bijna twee jaar suikervrij geleefd te hebben er nog wat aanpassingen in mijn leefstijl zullen volgen nu. De chocoladepudding in het boek is hemels en ik verheug me er op om ook de andere recepten uit te proberen.

In je darmen leven miljarden bacterin. Je bacterin hebben invloed op jou - maar jij ook op je bacterin! Als jij aardig bent voor hen zijn zij lief voor jou. In dit 'luchtige' boek over de darmen en darmflora lees je hoe je de bacterin in je lichaam tevreden houdt. Met als resultaat: meer energie een gewicht dat bij je past n een goede spijsvertering. Niet alleen voor nu maar ook voor later. Voortaan weet je wat je voor je darmen kunt doen! Met handige tips recepten en vooral veel humor. Na het lezen van dit boek weet je (van) alles over: * Je spijsvertering (en hoe die eigenlijk werkt) * Je darmflora (en wat die allemaal voor je doet) * Welke voeding en leefstijl je beter achterwege kunt laten (en waarom) * Wat je kunt eten om je darmflora gezond te houden (en hoe je dat maakt) * Wat je zelf kunt doen als je spijsvertering niet lekker loopt (en wat je beter aan een professional kunt overlaten) Toon meer

Best Seller: