πŸ“š Ik ook van mij - Roos Dickmann (januari 2019) - Boek Downloaden op e-reader

Ik ook van mij
Boektitel : Ik ook van mij
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 72 pagina's
Jaar : januari 2019
Categorie : Pozie, ,
Uitgever : Prometheus
Taal: Nederlands

Scherpe en leuke gedichten. Uiteenlopende onderwerpen door een creatieve jonge actrice. Aanrader als je een beetje een leuk leven hebt!

Mooie gedichten. De moeite waard.

Mooie gedichten. De moeite waard.

Van rauwe nederhopteksten over de nacht tot kwetsbare gedichten over onze eeuwige slaap in de pyjama van hout. Roos Dickmann schrijft recht op de man af in haar gevarieerde rauwe en tevens kwetsbare pozie. Ik ook van mij want soms gaat het even niet over jou. Roos Dickmann (1996) speelde eerder in televisieseries als Als de dijken breken en Soof: Een Nieuw Begin. Naast haar opleiding aan de Amsterdamse Toneelschool & Kleinkunstacademie draagt zij regelmatig pozie voor. Haar gedicht "One Night Gentimideerd' werd vervolgens gepubliceerd in Het Parool. Ik ook van mij is haar debuutbundel. "Ik ook van mij leest zoals je kijkt naar een naakt mens en zo is het ook geschreven. Het voelt als iets waar je normaal niet mag komen je mag het mooie en het lelijke zien. Een intiem boekje.' Tim Hofman

Best Book: